Každý provozovatel webů i e-shopů chce, aby byly jejich stránky úspěšné. S tím pochopitelně souvisí jejich návštěvnost a čtenost. Jedním ze způsobů, jak toho dosáhnout je linkbuilding. Zvýšit šance při vyhledávání https://www.seolight.cz/zpetne-odkazy-zvysi-vase-sance si můžete dvěma způsoby, a to interně a externě. Na interní se často zapomíná, ale jsou stejně důležité jako externí.
V první řadě se soustřeďte na sebe
Předtím než se začnete zabývat odkazy na jiných stránkách, podívejte se nejprve na vlastní web. Špatným prolinkováním riskujete především to, že se uživatel na stránce ztratí a bude zmatený. To nikdo nechce, protože na takové adrese nikdo dlouho nezůstane. Soustřeďte se proto na samotnou strukturu. Ta je extrémně důležitá a měli byste ji dovést k dokonalosti jako první.
Buďte relevantní
Toto pravidlo se týká interního i externího linkbuildingu. A je velmi jednoduché. Kvalitní obsah musíte tvořit pravidelně a za všech okolností. Nezáleží přitom na tom, o jakou kategorii nebo téma se jedná. Ideální je svěřit se do rukou copywritera, který vše dovede k dokonalosti a postará se o bezchybný článek. Z článku je poté nasměrujte na konkrétní produkt nebo službu.
Pravidlo PARA
V případě externích odkazů existuje mnoho nejrůznějších pravidel, tipů a triků, jak na to. Velmi populárním se stalo pravidlo PARA, které je velmi jednoduché. I přesto ho ale není snadné dosáhnout. PARA znamená:
- Populární,
- Aktuální,
- Relevantní,
- Autoritativní.
Splníte-li všechny čtyři body, máte zaručeně úžasný, efektivní a velmi úspěšný web. Začněte s druhým a třetím bodem, přidejte čtvrtý a poté dosáhnete i prvního. Pokud si nejste svou prací jisti na 100 %, svěřte se do rukou zkušené marketingové společnosti, která se těmito aktivitami zabývá každý den.
Skvělé je, že tyto tipy fungují u všech druhů stránek. Nezáleží na tom, zda se jedná o blog, nabídku produktů či služeb, anebo e-shop. Využijte všeho, co by mohlo pomoci zvýraznit web u vyhledávačů i klientů.